*hati yang pilu*




assalamualaikum....

hmmm..arini aku aku nk bcerita tntg apa yg blaku pd diriku smalam...


arghh...sedihnya...smalm untuk pngtahuan sume, result jpa dh kuar...


aku dr kul 2 ptg dh ready nk buka...dgn pnuh sbrnya...haha~


sambil2 2 aku chat ngan kwn baru aku, nm dia khazaen...


unik btul nm dia...aku mula2 xtau nk sbut mcm mn nm dia...

laz2 dia ajr aku...huhu~ then, sembang pnya sembang, jam pun sudah mnunjukkan pukul 3
petang..aku try la buka...msuk2 je, dh hang..adoi!! kompem ramai yg nk cek ni...


tgk2 xde lagi...


hek eleh...laz2 smpai kul 4 ptg baru dia ada...drpd darah gmuruh aku dtg, smpai ilang dh...jd kbosanan aku...


tp akhirnya, aku tau jugak kputusan aku...aku x bjaya...


hmm..mula2 down jugak...trus air mata aku mgalir...why???


mungkin aku sgt2 bharap aku dpt...e2 je la harapan aku supaya umi aku bngga ngan aku..


tp nmpaknya nseb x mnyebelahi aku...takdirku sudah tertulis aku akn berada d uitm dungun...


xpe la..kawn2 aku un especially nurul nurhana (pomot nm ko kat cni lg).., dia yg byk bg kata2 semangat kat aku...


semakin lm, aku semakin ley trime bnda ni...


lagipun, aku dh dpt rmai kwn kat uitm dungun 2..


haha~ bknalan dlm alam maya ni...fb la, apa lagi..


ada sorg kwn aku ni, syahmi nm dia...dia yg wat group 2...


mmg lg snang aku nk cr kwn2 yg sm kos ngan aku..


haha~ xyah la aku nk sush ati bila sorg2 kat sn nnti...dorg sume bek2 n pramah...


aku suke sgt...


n lg satu, aku dpt kos chemical engineering..kos yang aku nk sgt bilamana pertama kali aku bgelar plajar mrsm kepala batas....


minat aku terhadap profesyen doktor terus hilang mcm 2 je..aku un xtau nape..


apa2 pun, doakan la aku smoga aku dpt mcapai kecemerlangan berganda kat sana..


aku nak dptkan kajayaan yg sm sepertimana aku dpt ms kat mrsm dulu...


i want to make my family proud of me...


huhu~


adios!!


salam 'alaik..


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

lunaflowers. said...

weehoo~! promote aku lagi~~~
keh3! btw, dun let d spirit down~
juz move on thru life n dun give up..
xpe la..kte same2 amek diploma..
ehehehehe~~

Anonymous said...

haha~
ok, thanks fren..