assalamualaikum....


hmm...arini, aku ada mood lak nk bcrite kat my blog ni...

upa2 nya sush gak an nk stick lm2 kat blog ni...mungkin untuk aku la...

mklum r, fes tyme aku wat blog ni...bila idea nk wat blog 2 dtg, aku x on9...hatta laptop sekalipun, aku x buka...aku bia je tsimpan wat khazanah alam kat umah...hak3~

bila aku dh on9, ....................... blur trus jadinya...adeyh!!!


alhamdulillah, aku ada test tadi..test moto..n I finally made it!!huahuahua..

patutnya aku jatuh moto waktu 2, tapi nseb bek, aku terselamat akhirnya...

dpt la gak aku tgk lesen aku sblum aku masuk uitm dungun 2 nanti..

kalo x, cikgu aku a.k.a cikgu rafie kata aku sempat bygkan je la aku pegang lesen 2 b4 aku g ganu kang...waktu kat metro tadi, aku ada tjumpa ngan 2 org kwn baru aku...

nama dorg shaza n azmeer...korg nak tau, patutnya shaza dpt sm tmpat ngan aku gak...aku syukur sgt2 coz ada gak kwn aku yg aku dh nmpk muka dia...slama ni aku kenal ngan dak2 uitm ni via fb je...muka n bdn aku x nmpak lagi...

tup2, dia masuk poli...hmm, xpe la..e2 kehendak dia..sume org nak kejar impian dorg an..

tgk cm aku ni, haisy...xyah la nk cter..

apapun, gudluck 2 my new fren!! moga dia dpt apa yg dia inginkan selama ni...

ha, psl azmeer 2 plak, dia satu ckgu ngan aku gak...

waktu aku jmpa dia mula2 ms aku nk amek test kete...

dia la yg stat an dl pbualan...cter psl kete la, u la..mcm2 la..

aku un cter la kt bff aku psl dia 2, n u know what, bila bff aku tnya 'eh, sape nm dia?'..

kelu aku jadinya..ha'a, aku xtau nm dia..laz2 ms amek test moto kali ni, baru aku tau..

dia dpt kos bisnes, kos yg paling aku anti skali...hak3~

smoga dia juga bjaya nanti..jao kot dia g smbung study..kat swk..jao dr u aku la kiranya..
back 2 the main topic, insya-ALLAH kalo aku dh dpt lesen aku secara rasminya, aku akn bawa kete mak aku 2..kete kelisa..huhu~
xnak aku bw kete bsar2, gerun seyh...kalo aku dh keje nanti, aku ingat aku nak beli kete Honda
Jazz, kete fevret aku...x bsar sgt n x kcik sgt..aku suka style kete dia..tapi kalo nk cter lbih2 psl
kete ni, mnx maaf la...adik aku yg kcik skali tau la apa bnda yg ada kat kete 2..
aku lak, aslkan dh pndai bw, ok la..haha~
bye, au revoir..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: