ahhh...perasaan ini!!


assalamualaikum...


hujan arini...bagai turut menangisi sbgaimana dr ku jua...nk tau psl per??hmm....

cternya bmula mcm ni~

aku x sngka dlm fb, aku ley jmpa mcm2 kwn...x kisah la dr ceruk mn pun...

n mcm yg sume org tau, aku akn ke uitm dungun x lm lagi..dh x lm sbnarnya..huhu*

tapi, malangnya aku xde kwn skola yg sm tempat ngan aku...so, aku wat kputusan untuk cr kwn2 dlm fb...cari pnya cr, laz2 aku tjumpa satu group..group 2 khas untuk dak2 uitm dungun ambilan julai..aku apa lg, syok la..haha~dpt la aku cr kwn even x pnah bsua muka lagi..

alhamdulillah, dr c2 aku dpt kwn2 yg sm kos ngan aku...x tkcuali yg comes from d other courses...

photelan, public administration, electrical ngneer, accountancy n many more..


dari c2 i 'met' a boy...he comes from trengganu..nk tau nm dia ke??haha~satu ari nnti aku cter la..only one person knows who he is...

dia sm kos ngan aku...aku ske sgt sembang ngan dia..

n what most interesting is, dia byk bagi aku artikel2 agama...

aku ske!! hehe~

smpai kitorg wat satu pjanjian andai kami btemu d sana nnti..haha~

i've told bout this agreement to my bez fren...

mcm ntah apa2 je pjanjian kitorg 2..

aku ajr dia kimia, dia ajr aku loghat ganu...

then, kitorg akan lwn men badminton coz aku tau men 2 je..pdhl dia ske gler ngan futsal..

tapi satu topik yg pling 'hangat' antara kami bdua..msti bnda ni je yg x abis2 dia ckp..adehh...

aku kena blanja dia burger...siap suh pos la...

mcm x basi lak nnti..kah3~ala, bese la , kwn2 mmg slaloo bgurau an..

lagi2 kalo org 2 dah mrapu, aku lagi btmbah merapu...mlencong trus kang..

out of the blue, i received a bad news from him...

dia btekad nak g matriks...dia x jadi lak g uitm 2..

hmmm...mula2 tkjut gak..tp pk balik, aku rs e2 mmg yg tbek untuk dia an..

chemi ng is not his passion..n aku juga nmpak yg dia more 2 accountancy..

sedih lak tibe2 bila td aku buka fb, dia mngucapkan selamat tnggal kat aku..

ala, mcm kat sn nnti, xley nk on9 lak..adoyai...tapi, yg wat aku sedihnya coz aku x sempat langsung nk jmpa dia..

xpe la...andai ada jodoh, jmpa la an,..insya-ALLAH...


adios!!



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

nadtravellerina said...

ko mesti jumpa kwn len nyer! go amy go!
p/s: msuk dip ke? iqa pun dpat dungun tp x gi la..

lunaflowers. said...

hatta seorg sje yg bertuah mengetahui sape jejaka misteri itu...

itu adalah aku~~

eceh~!!! bgge lak!

amy arien said...

haha...
to aku : yep, aku msuk uitm dungun..hmm, xpe la..

to hana-chan : haha..kalo tuan pnya bdn tau xpe la..